Leta i den här bloggen

onsdag 28 september 2011

Juubel

Täna jõudis mulle kohale, et appi, mul on varsti juubel..ja mitte midagi ei oska sellel puhul ette võtta. Kõige hullem on see, et kõik mu sõbrad ja pere on mööda maailma laiali ja tundub täiesti võimatu kõik nad ühel ajal kokku kutsuda.
Nädalavahetusel oli Lenna juubel, mis toimus Eestis..kuigi ta ise elab juba pikemat aega Inglismaal. Kõik oli nii ilus ja uhke (kokku umbes 50 inimest) super hästi organiseeritud.
Siin ka mõned pildid, kuhu ma olin peale sattunud:
Toidud olid väga maitvad, eriti meeldis mulle tort. ..Eestis on tordid ikka liiga head, lausa ohtlik minusugusele, kes ma heale suutäiele kunagi EI ei suuda öelda.

4 kommentarer:

  1. Väga ilus oled!!! Ja Su sünnat peame kindlasti tähistama!:)

    SvaraRadera
  2. olgu suur pidu peetud ja mind paluks ka ikka kutsuda !!! ( haaran ise härjal sarvist ;D )

    SvaraRadera
  3. Tahtsin öelda, et sul on Anneli niiiii ilusad juuksed. Nii pikad!!!! :)

    SvaraRadera
  4. Tänud! Peale naturaalsele stuffile üleminekut on täitsa voimalik pikki juukseid omada. Enne pidin teatud pikkuses alati maha lõikama..kuna otsad läxsid hästi hõredax ja peanahale mõjus ka nii, et palju juukseid langes välja.

    SvaraRadera