Leta i den här bloggen

lördag 26 november 2011

Blogi

Läbi aegade olen teinud algust mitme blogiga, mis kuidagi ajapikku on siiski ära vajunud. Tihti küsivad lähedased ja sõbrad blogi aadressi uuesti ja uuesti, mis tähendab seda, et nad eriti mu blogi ei jälgi. Olen otsustanud oma blogi viia üle väga meeldejäävale aadressile ja samuti üritan kirjutada natuke tihedamalt:D Saan aru küll, et võib suht tüütu olla klikida kuu aega blogile ja ühtegi uut sissekannet pole...
Aadress on mul juba olemas ja hakkan asjaga peatselt tegelemaa, kuna hetkel vaba aega on ka piisavalt. Ja mõtteid on palju, hehe..kuigi teostamine on minu üks nõrgemaid lülisid...aga julge pealehakkamine pidi pool võitu olema, eks näis. Võibolla uues blogis esimese halvustava kommentaari puhul otsad koos ja saba jalgevahel:D

1 kommentar: