Leta i den här bloggen

måndag 31 januari 2011

Aitäh Lidl

Mozzarella on üks mu lemmikutest, aga kahjuks sisaldavad pea kõik Rootsis pakutavad mozzarellad loomset laapa (ensüümi vasikamaost). Lidlist aga saab mozzarellat, mis on ilma igasugu loomajäänusteta.



Millest ma valmistan oma kauaaegset lemmikut:



Samuti leiab Lidlist rosinaid shokolaadis, mis on palju maitsvamad kui kommid. Kunagi oli neid ICA-s ja Coop-is ka..aga nüüd pole enam märganud. Kas tõesti olen mina üks vähestest kellele need meeldivad, et neid enam toidupoodide lettide vääriliseks ei peetud ja sortimendist välja arvestati.


6 kommentarer:

  1. mul on viimasel aja mozzarellast mingi vasikavaimustus peale tulnud, vahel salatisse aga enamuse ajast söön seda lihtsalt paljalt, imelik , rase vist jälle :D

    SvaraRadera
  2. Oo nii lahe oleks kui jälle rase oleksid Liia:) Veel beebisid!!!:D

    SvaraRadera
  3. Kungsängeni Lidlis soodus 5..millegiga maksis...jube odav..ja hea. Mulle meeldis igatahes. Ja mozzarellat söön ka ohtrasti, raseduse syyks ka seda ajada ei saa, kuna seda päris kindlasti pole:D Ma söön ka igas vormis..söögi alla ja söögi peale:D..eriti nyyd kui soodukaga ja ilma loomsete lisanditeta saab, loodetavasti pole oodata kehakaalu märgatavat tõusu:D Hehehe...tegelikult teen tublisti trenni ka...nii, et võib lubada.

    SvaraRadera
  4. Ma olen jah kuulnud pönevaid lugusid su trennitegemistest et väga suur tamp on ikka peal :D aga ma just pean seda silmas et varem ma ei arvanud mozzarellast midagi, üks maitsetu plönn aga nüüd jubedalt meeldib :)

    SvaraRadera
  5. Hahah..no 2-3 korda nädalas on ikka suurem tamp kui mitte midagi:D Suvex saledax..:D

    SvaraRadera
  6. ma olen trennist ka vasikavaimustuses, iga kord tundub järjest mönusamana

    SvaraRadera