Leta i den här bloggen

tisdag 1 februari 2011

1, 2 või 3? Valik on teie!

Vaatan, et minu ilu-hinna blogist on sujuvalt saanud toidu-hinna blogi:D

Millest tahaksite teie minu blogist lugeda?
1)Toidust (peamiselt siis vegetaarsest, samas stiilis nagu praegu)
2)Ilust ja ilutarvetest (nagu blogi alguses)
3)Minust endast ja minu tegemistest (rohkem personaalses stiilis..muidugi ei kao toit ja kreemid ka kuskile..kuna need on mu suured huvialad

Hääletus lõppeb 2011-02-03



Vastake lihtsalt 1, 2 või 3...ning see number mis on ülekaalus saab minu blogi sisux.

8 kommentarer:

  1. Mina loeks heameelega nii 1, 2 kui ka 3. :)Toidutegemise ja muid nippe on alati lahe lugeda.

    SvaraRadera
  2. no number 3 see sisaldab ju köike ja paluks igapäevaseid sissekandeid :D

    SvaraRadera
  3. no nr 3 keskendux suts vähem toidule ja kosmetsile..peategelasex olex siis ma ise oma täies hiilguses.

    SvaraRadera
  4. Peaks siis äkki nime ka vahetama...ANNI FRÅN BRO :D:D (eestlased ei ela ju ainult Östermalmis või Vasastanis, hea võimalus silma paista :D)

    SvaraRadera
  5. Nr 3! Ja blogi pealkiri näiteks: "Anni söök ja Anni meik":)))

    SvaraRadera
  6. No vaevalt, et enam hääli tuleb...aktiivsemad on hääletanud ja ootsus langetatud...kirjutan nr 3-st siis.
    Tänud teile kaasa-aitamise eest!

    SvaraRadera
  7. On sul mingit aimu ka paljud su blogi loevad, minul ju lukus nii et tean väga hästi kes ja kus loeb aga sina?

    SvaraRadera
  8. Ikka tean, statistika on ju olemas blogis. Ka on näha kust ja isegi mis aparaadi pealt loetaxse.

    SvaraRadera