Leta i den här bloggen

tisdag 8 mars 2011

Eelnev ei heidutanud mind niipalju, et ma internetist tellimise oleks ära lõpetanud.:D
Nagu siin blogis varem juttu on olnud jahin kosmeetikavahendeid, mis on 100% kahjulike kemikaalide vabad.
Pure Nuff-iga jäi asi katki, kuna pakist puudunud vahendid jäid tulemata. (lubati saata, kui nendega viimati ühenduses olin)
Ma olen inimene, kes vana asja taga nutma ei jää, vaid liigun kiiresti edasi. Uus sari mida kasutan on Coastal Classic. Tegemist on USA firmaga ja tellimine natuke keeruline(kuna hiljem tuleb ka tasuda tollimaks). Aga pakk oli väga ilusti pakitud ja kõik asjad olid terved (midagi polnud kuskile voolanud ega pudenenud)

Kõik asjad olid pehme"puru" sees

,

Poiss valas selle ka esialgu toolile ja hiljem kogu elamisse laiali.


Puru sees peitus päris palju asju


Kui siis uute vahenditega omale kahjulikest kemikaalidest prii näo pähe maalisin küsiti koolis kas olen pukuselt naasenud...jah tuleb tõdeda, et need vahendid sobivad rohkem veatule näonahale, kuna tedretähne jne see ei kata, sama hea, kui "palja näoga" välja minna. Üks kukeharjaga nooruk viskas ICA-S silma ka...nii, et tähniline nägu paistab vähemalt Bros peale minevat:D:D

2 kommentarer:

  1. ma olen koguaeg endale tedretäppe soovinud, nii seksikas :)

    SvaraRadera
  2. Hehe...annaks heameelega sulle enda seksikad täpid ja maksaks peale ka:D

    SvaraRadera