Leta i den här bloggen

torsdag 17 februari 2011

Miks see peab alati minuga juhtuma?

"Ma olen shokeeritud" : ütles naisterahvas Pure Nuff Stuffi klienditeeninduses, kui kuulis mis ma nende poolt saadetud pakist leidsin. Nimelt olid pakis looduslike pesuvahendite asemel hoopis söe, briketi v2i mis-iganes teised tükid, mis minu tellitud shampoone kindlasti mitte ei meenutanud.



See, et ma oma shampoone ei saanud ei heidutanudki mind nii v2ga kui asjaolu, et pakis kahtlased esemed peitusid. Loomulikult olid ka kõik teised tellitud produktid määrdunud..olgugi, et brikett oli pakitud ilusasti kilekottidesse..aga kuidagiviisi oli sealt midagi ikka välja tulnud + yks pesugeel oli ka lahti läinud (tehtud)...mis oli pakki voolanud.
Mis siis toimus? Tavaline vargus! Et keegi midagi ei märkaks siis pandi pakki kaalu tõstmiseks tellitud kauba asemele midagi muud. Ja,et see just minu pakk pidi olema...viimasel ajal on minu kui tarbija elu liigagi vyrtsikas olnud. Palun, aitab! Palju v6ib?

4 kommentarer:

  1. Appi see on töesti naljakas :D varsti on pakis pomm aga mis need asjad siis olid mis söetükkide asemel puudu olid?

    SvaraRadera
  2. aa lugesin uuesti, shampoonid puudu

    SvaraRadera
  3. Appi kui imelik...nagu tõesti imelik! Sa ei tohigi enam midagi osta, siit moraal:D Maale elama ja oma asju ise kasvatama ja kui seal elada ei peagi juukseid pesema, keegi ei näe:D:D:DD

    SvaraRadera
  4. T6esti jube...no arvatavasti on see lihtsalt tobe asjade kokkusattumus...ma pole 29 a mitte midagi sellist läbi elanud...ja NYYD siis üle nädala mingi jama.
    Tegelt ega ma olen ju samahästi kui maal, kedagi (peale iseenda) ei koti kas juus pestud ja meik näos.

    SvaraRadera