Leta i den här bloggen

tisdag 8 november 2011

Elu nagu Evelinil?

Ma pole teinud suurt saladust sellest,et olen suur maiustaja! Ja polegi põhjust, magusaarmastajad pidid lahkemad inimesed olema kui need kes maiust ei tarbi:D
Kunagi muigasin, kui Evelin Ilves rääkis, et tema sööb ainult käsitöömaiustusi, endale läks ju kõik..Kalevile ja Maraboule risti ette ei löönud. Ja nyyd olen ka niikaugel, et ainult käisitsi tehtud kraam maitseb hea.
Kõik algas sellest, kui maitsesin Anneli Viigi shokolaade, millest siin ka varem juttu on olnud. Nüüd on Eestist toodud varud otsas ja olin sunnitud lokaalsesse pagarisse minema, et midagi leida. Neil oli ainult kahte sorti ja 100 sekki pakk ja minu sissetulek hetkel 0:D Hambad ristis ostsin ikka selle paki ära ja nautisin 5 min Evelini stiilis elu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar