Leta i den här bloggen

torsdag 3 november 2011

Üllatus-külaskäiguga kaasneb risk, et uks jääb suletuks.

Istun rahulikulit arvuti taga ja järsku näen, et üks vari läheb majast mööda, garaazi ja maja vahelt, kuhu ükski inimene peale pererahva sattuma ei peaks. Alguses mõtlesin, et kujutan ette..aga siis lasti kaks korda kõvasti veel uksekella(arvatavasti selleks, et nähti mind läbi kardina, väga lahe muidugi:D)...Ma istusin aluspesu peal netis ja ausalt öeldes ei jõuakski ennast riide panna nii kiiresti ning sellises olekus ust ka avama ei hakka. Hiljem selgus, et tegu oli oli tööinimesega, kes otsis lihtsalt maja tagant veevoolikut, kuna olla seda varem mehelt laenanud...ojahh. Ma olen siiamaani täiesti läbi omadadega...

7 kommentarer:

  1. Kas Sul hommikumantlit pole?:) hea peale tõmmata! Ära põe nii palju, elu läheb edasi-nii Sinu kui töömehe oma :)) kalli!

    SvaraRadera
  2. jh mõlemad oleme elus, täna oli uus kohtumine, tuli laup. ette küsima, et kas võib vett laenata...selline tunne nagu ta loex mu blogi:Dõnneks olin täna vähe väärikamalt riides..
    Aga hommikumantel on olemas kll..lihtsalt thats´s not my style..et tundmatute inimeste ees hommikumantlis figureerida...vanakooli inimene, mis teha.

    SvaraRadera
  3. Anni on parem aluspesus kui hommikumantliga. :) Hee-hee.
    Kuidagi lahedalt kujunes tekst välja, et tundmatu inimese ees hommikumantliga kyll ei ole :) Hee-hee

    SvaraRadera
  4. hahahhaha...no olex siis mingi korralik pesu old...aga sellest oli asi kaugel:D

    SvaraRadera
  5. mul täitsa fantaasia hakkab liikuma et milline see pesu siis löppude löpuks välja nägi :DDD

    SvaraRadera
  6. muidu illustreerid ju köike piltidega ja see sissekanne siis ilma pildita?

    SvaraRadera
  7. Kahetsusväärne lugu tõesti, et muidu nii nutikas inimene, aga õigel hetkel oli fotografeerimine viimane asi mis meelde tuli.:D

    SvaraRadera