Leta i den här bloggen

onsdag 16 februari 2011

Kui uut kappi ei raatsi osta

Kuna mul on suured raskused oma asjade kapist üles-leidmisel, siis olen juba pikemat aega tegelenud riiete riputamisega riidepuudele...alates t-särkidest kuni viigipüksteni, otse pesumasinast riidepuule ja sealt edasi kohe kappi. Oma suureks üllatuseks avastasin, et riideid on tekkinud niipalju, et enam kapiuksed kinni ei lähe. Käisin siis Ikeas ja ostsin riidestange, mille sai ilusti kapi taha mahutatud, nii, et kui v66ras nägu(kylaline)magamistoa ukse vahelt sisse piilub, siis minu rippuvaid riideid ta ei märka.

Sai selle jubeda riidehunniku mehe "härra teenija" pealt ära


Riidestange monteerimine oli kyll paras tegemine...nii palju väikseid osakesi...tegemist on ju vaid stangega, riidekapi monteerimine on aga 6udusunenägu ja mu mees pole ka just eriline "Meckar Micke"..nii, et Ikea mööblid on meie peres out. (kuigi yht-teist on sealt ikka soetatud ja suure vaevaga kokku pandud)

1 kommentar:

  1. Mul seisab sama stange toas kuni Janno ükskord suure seinakapi ehitab, väga praktiline.

    SvaraRadera