Leta i den här bloggen

fredag 11 februari 2011

Ymberkorraldused blogis

Uurisin natuke seda blogi admini-lehte ja leidsin, et seal saab ka nime vahetada. Kuna mu praegune blogi eriti oma nimega ei klapi, siis m6eldud, tehtud ja blogil uus nimi. Aga ma ei osanud seda kahtlustadagi, et inimesed, kellel ma listis olen, enam sinna sisse ei saa.
Suur osa lugejatest sineneb blogisse läbi Eesti.se (seda näitab statistika) nii, et ei tohiks eriti probleeme tekkida, kuna seal on mu blogi uue nimega listis. Üritan ka mailid laiali saata oma uue aadressiga.

3 kommentarer:

  1. Ma ei lähe jah kunagi eesti.se kaudu sisse. Sellepärast ei leidnud midagi yles. Ja isegi kui pärast pyydsin eesti.se kaudu minna siis see mingisugune sisse kanne (mida praegu ka ei näe, oled vist maha vötnud:D) mis käsitles et arvuti oli kokku jooksnud vms, ei tulnud lahti yldse. errori andis ette. Sul on ju yks teine blogi ka, seda yldse enam ei kasuta siis? http://anneli81.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hetkel on see mul ainuke blogi jh...sorry selle jubeda jamamise pärast!

    SvaraRadera
  3. :D täieliku segaduse suutsid korraldada jah:D aga noo teretulemast tagasi:)mina igatahes leian nyyd öigesse kohta:D

    SvaraRadera