Leta i den här bloggen

fredag 4 februari 2011

Nauding koristamisest ja kehalisest pingutusest

Korras elamine? JA ! Koristamine? EI!
Trimmis keha? JA !Füüsiline pingutus? EI!

Koristamine on olnud minu jaoks üks tüütumaid tegevusi, senikaua kuni hakkasin seda ühendama audio raamatute kuulamisega. Kuna muidu raamatute lugemiseks eriti aega ei jää(raamatuid lugema ju ei pea, samas koristama kahjuks peab), siis lausa ootan, et saaks jälle koristada ning ühendada kasulik meeldivaga. Olen ostnud päris palju raamatuid www.adlibris.se- st ja www.bokia.se-st samtuti kasutan juhust, kui kuskilt midagi tasuta saab, nagu viimati pizzat ostes (osta 4 pizzat, audio raamat kauba peale)



Trenniskäimine on lahe, kui oled kellegiga koos ja jutt jookseb. Kui aga juhtub, et peab üksi minema, siis tundub 20 min. jooksulindil või rattal lausa igavik.
Loomulikult on mul ka selleks puhuks midagi välja nuputatud. Nimelt on ju võimalik pildil oleval masinal Iphone, Ipadi, mõne teise smartphone või huvitava raamatuga aega parajaks teha. Seda mõtet esimest korda testides väntasin oma tavalise 500 kalori asemel 900 maha, niimoodi saab juba enne suve saledax:D

3 kommentarer:

  1. Väga hea mõte! kas sul on kodus see masin või on teil trennis seal sellised moodsad masinad, mida saab Iphonega ühendada?

    SvaraRadera
  2. ma ei proovinud yhendada (mul on large internet ja kuumaxs mujale netti yhendades ei muutu)aga tasuta wifi vöimalus on kindlasti olemas trennis.

    SvaraRadera
  3. Aga mix ma just seda tyypi masinat mainin...seal saab istuda mõlemad käed vabad.
    Kodus ml kahjux seda olemas pole, on vaid jooksulint garaazis, mis seal seistes just otsest kasu ei too:D

    SvaraRadera